فوتبالی ها

دانلود آهنگ آندیا اما نشد
هم اکنون شنونده اثر جدید و فوق العاده زیبای { اما نشد } با صدای دلنشین هنرمند محبوب آندیا باشید.

دانلود آهنگ آندیا به همراه متن و بهترین کیفیت از رسانه لاله موزیک
Download New Song : Andia | Ama Nashod With Text And The Best Quality In lalehmusic



متن آهنگ آندیا - اما نشد
دیوانم با همین چشمان خیسم من به شوق دیدنت میمانم
در سکوت کوچه های سرد باران خورده سرگردانم دیوانم
میدانم همچو ماه پشت ابر از چشم تو پنهانم
با چه عشقی پیچ و تاب ذلف خود را بی تو میرقصانم دیوانم
من که رقصیدم به هر ساز دلت اما نشد
همچو من حتی زلیخا در جهان رسوا نشد
ترسم از روزی که من بی روی تو تنها بمیرم
من که رقصیدم به هر ساز دلت اما نشد
همچو من حتی زلیخا در جهان رسوا نشد
ترسم از روزی که من بی روی تو تنها بمیرم
دانلود آهنگ اما نشد آندیا با لینک مستقیم
وای از تو از تویی که با دلم بیرحمی پس تو کی حال مرا میفهمی میفهمی
غمگینم کاش دوباره در دلت بنشینم خواب دیدار تو را میبینم میبینم 
من که رقصیدم به هر ساز دلت اما نشد
همچو من حتی زلیخا در جهان رسوا نشد
ترسم از روزی که من بی روی تو تنها بمیرم
من که رقصیدم به هر ساز دلت اما نشد
همچو من حتی زلیخا در جهان رسوا نشد
ترسم از روزی که من بی روی تو تنها بمیرم

دانلود آهنگ با لینک مستقیم 
دانلود آهنگ با کیفیت 320
آندیا - اما نشد
دانلود آهنگ با کیفیت 128
آندیا - اما نشد

آندیا اما نشد
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی